Tråkigt

Känns lite tråkigt att allt och många skall åka ifrån Sverige på semester just nu!Och här sitter vi! tyvärr så blir våran sommar så här i år.
Thomas fyller ju jämt antal år i år så vi tänkte att vi skulle komma i väg till hösten,så synd om oss är det egentli inte!

Idag så såg jag krondillen i affären och vet ni vad Angelica och jag kände då????

Jo att det är höst snart!Sommaren har gått så fort och det är inte så många veckor innan skolan börjar igen.
Men detta år så har jag bara min lilla princessa som börjar i årskull 9!

Alida har åkt tillsammans med kompisar ner till Göteborg där dom skall sova i tält två dagar och gå på Lisseberg.
Alex och Angelica är på varsit håll och festar och Amanda är ute med sina vänner,Thomas sover och som vanligt så sitter jag här själv med hundarna!

Men gud så gnälligt det blev...... eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0