Midsommaren

Nu börjar vi gå mot mörkare tider! Hoppas att ni hade en bra Midsommarafton? För det hade vi! även om vi inte firade en traditionell Midsommar med sill och smågrodor dans  runt en stång!

Vi åkte in till stan och åt på Fridays iKungsträdgården och det var hur mysigt som helst! Och vilken god mat sen.....

Alex,Jossan ,Amanda,Thomas och jag blev det,Alex och Amanda är dom barnen i våran familj som minst följer med oss när vi skall göra något! Angelica och Alida brukar alltid följa med!men inte denna dag för dom var på olika fester!

Idag har det varit en skön och lugn dag med lite små plockande här hemma,bytt lite gardiner,tvättat,grillat,bakade en Jordgubbsmaräng paj,hållt på med blommorna ute,rensat mina byrålådor.

Det blev så himmla sent i går innan mina barn var hemma så det var lite segt idag somnade inte förren kl 0400 och sen var jag uppe kl 0900.
Angelica var på en fest som höll på i 24timmar!så hon har varit rätt så spak idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0