Studenten

Nu är det nr 3 som är avklarad! Studenten tog Amanda den 11 juni,tyvärr så öste regnet ner precis när dom skulle springa ut!
Men tjejorna var så glada endå så att det regnade brydde dom sig inte alls om!
Sen åkte vi hem och började förbereda festen! Vi hade betställt smörgåstårta och rosbiff,potatissallad och kyklingben!
Sen hade Angelica bakat två underbart goda tårtor och jag hade gjort pannacotta med blåbär och hallon topping.

Vi var ca 20personer men sen droppade det in lite folk! Det var en riktigt lyckad fest!!






Kommentarer
Postat av: Synnöve

Så kul att se mor och dotter på sista bilden.

Härlig studentfest tycker jag.

Saknar stämningen här.

Men får den ju genom olika bloggar.



Här har dagen gått i slöhetstecken.

Har rensat ut min sålåda. Ska så frön i morgon.

Sen har jag tvättat....

Lekt med brannbarnen och klappat Erri...

Det är väl allt tror jag...



Nu ska jag laga lite middag. Gubben är väl på g hem fra jobb tänker jag...

Hälsa alla så gott från mig.

Känns ju nästan som man känner er ju.

Kramen Synnöve.

2010-06-16 @ 16:56:01
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0