Toppen

Idag så mår jag mycket bättre!Igår mådde jag som pest! Så idag har jag städat och tvättat och min snälla son har varit snäll och putsat vardagsrumms fönstrerna!
Tack för det! Sen så har vi varit och tittat på en lgh på Sagovägen till Alex,en söt liten på 37kvm,skall följa med honom till banken i Kallhäll för att få ett låne löfte! Spännande att se om han får lån så att han kan köpa sig en lgh!
Det är väll dax kanske att flytta hemifrån när man är 23år gammal?Även om inte jag vill det!Får en klump imagen när han pratar om att flytta!
Fjantig jag vet!!!

Men vilken skillnad på att må så jäkla dåligt i går och i dag så känner jag mig toppen!!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Skönt du är bättre. Det är jag med.Förkylningen är nästan borta.



Håller tummarna för att Alex får lån så han kan flytta hemifrån nu.

Kramen.

2010-06-18 @ 08:12:16
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0