Det är vår....

Tänk vad glad jag blev idag när jag skulle ut med hundarna! I min rabatt så har det kommit två små blommknölar,den ena vet jag att det är en Hyasint och den andra vet jag faktiskt inte vad det är?

Spännande eller hur?

Sen tyvärr så är det lite som ordspråket säger "det som göms i snö kommer upp i tö" för usch vad jag hittar skräp på tomten och stenvägen,en massa gamla fimpar (Jag är boven) gamla papper,och div matrester (som fåglarna är bovarna till det,och det är när vi inte stänger locket på soptunnan) och sen tycker jag att det ser allmänt stökigt ut på våren!!!



 


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Jo nog är det sant att det ser stökigt ut på våren. men det är då det är skönt att få rydda undan ute. Jag längtar till det nu.

Men det är för mycket snö.

kramen Synnöve.

2010-03-31 @ 08:57:50
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0