England

Jag köpte för några månader sedan två kuddar med Amerikas flagga på,men Angelica fick dom in till sig.Där passade dom jättebra!
Men i dag så hittade jag en kudde med Engelska flaggan,men det fanns tyvärr bara en enda!Jag tänkte att jag ville ha två och lägga dom i våran säng,men nu fick den vara i vardagsrummet i stället!



Men Angelica sa något bra när vi var i affären?Hon frågade mig om det var Svenska flaggan skulle du då köpt den?
Nej jag tror inte det! Men jag vet faktiskt inte riktigt varför?


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Varför inte svenska flaggan? Du är ju svensk....

Hade nog hellre haft svenska flaggan i soffan än engelska tror jag.

klem till dig.

2010-03-08 @ 12:01:51
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0