Gormetrulle

Middagen idag bestod av rostbiff,lök,Dallassallad,tomat,rostad lök,tomater,potatis inindad i ett tunnbröd! Vi kallar det gormetrulle,det är faktiskt jätte gott!
Så ett litet tips en Fredags kväll!

Jag tänkte göra efterätt lite senare och då köpte jag färdiga pannkakor som jag skall steka och lägga bananer på och sen rinla över chokladsås och kondeserad mjölk!
Jag vet inte riktigt vad det blir?Men när vi var i Thailand så köpte vi i gatustånd något liknade och det var såå himmla gott!!

Nu skall jag gå och se till att maten i köket blir borttaget!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Nu blev jag ju hungrig igen....

Så gott det där lät.

Kramen.

2010-03-19 @ 20:58:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0