Stryka

Jag är ingen stryk människa,kanske det beror på att min Mamma strök tamiskutton allt! Minns hennes rullar med dukar,trosorna fick snygg rand,alla byxor skulle ha byxveck,lakarna släta som bara den,ja nästan allt! Men hon måste ju ha älskat att stryka?
Men jag har inte fått det efter henne för jag stryker faktiskt nästan inget!

Men jag har velat köpa strykvatten med doft länge,och i helgen så hittade jag på en hylla i en inredningsbutik!!

Lavender vatten,men nu är frågan? Vad skall jag stryka för något?

Eau de linge Lavendel


För den delen så har jag inget bra strykgärn heller,men den är fin där flaskan står så den gör nog mig glad av att bara ha den att titta på?


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Hihi, du är kul du.

Jag gillar att stryka ibland.

Måste upp och ta hand om tvätten idag. INNAN alla kommer från stan.

Kramen Synnöve.

2010-03-02 @ 07:19:16
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0