Fin födelsedag!

Jag har haft en underbar dag! Med en massa gratulation och en massa fina presenter! Och sen den bästa presenten av dom alla var att jag och tjejorna har varit och ätit en underbar god middag tillsammans med......

Gissa!!!! Tänkte att jag skulle berätta om middagen i morgon!!!

Ialla fall så har jag haft en helt underbar födelsedag tillsammans med min älskade familj! Nåja inte riktigt alla Thomas och Alex var tyvärr inte med!!

Jag fick en hand gjord kopp med fat som man kan ha sallad i eller plantera en blomma i,jag har tittat på den många gånger men tyckt att den har varit alldeles för dyr! Men Angelica hittade den i en butik i Bålsta som sålde ut alla sina varor för 50 procent! Hon som har gjort denna är designern Hanna Svensson Krumelur Design.
Den är så fin!!!

Sen fick jag Åtta STORA choklad kakor i olika sorter!! MUMS
Två jättevackra ljuslycktor som hade ett krakelerat glas,dom ställde jag i vårat vardagsrums fönster!

Och sen fick jag 3 ljuslycktor i olika storlekar,såååååå snygga!!

Ingen kan säga att jag inte gillar ljusstakar eller?





Tack alla!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Så mycket fint du fick. Visst är det härligt att fylla år.

Njut av all choclkad nu.

Kramen.

2010-05-14 @ 15:35:54
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0