Mamma

Jag skulle ju berätta något som vi tycker är roligt! Jag har faktiskt fått kontakt med min Mamma efter 15år!
Det känns så skönt att kunna prata med henne,har saknat henne och hennes tokiga upptåg!
Sen var det så roligt att höra att hon är så pigg och fortfarande åker titt och tätt med Bircka Paradis och dansar och dricker drinkar och har roligt!

Tjejorna tyckte det var jätte roligt att få tillbaka sin Mormor! Alida har ju alldrig sett sin mormor hon var ju bara 1år.

Varför vi inte har pratat med varandra kommer jag inte prata om här!!!

Men det känns så skönt att nu har vi sommaren tillsammans!!

Jag Älskar dig Mamma!!


Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förståss om alls våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.

 



Kommentarer
Postat av: Synnöve

Grattis säger jag.

För det är så skönt när kontakten återupptas.



Förstår dina tjejer, visst är gött med en mormor.

Kramen till er alla.

2010-05-21 @ 02:29:26
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0