Min

Denna boken är min!Lyckan är fullkomlig...har tittat så länge på den och velat ha den!Undrar bara när jag skall ta mig tid att gå igenom den?

I denna fantastiska bok finns mängder av inspirerande bilder och kreativa idéer. Anna Örnberg låter oss följa med genom årstiderna, både inne och ute i trädgården. För du kan göra ditt grönskande rum både personligt, vilsamt och mysigt i shabby chic stil.

Den lantliga inredningsstilen passa gör-det-självare perfekt - lite skavt, snett, skevt och charmigt handgjort är ju inte så svårt att åstadkomma. Det fantastiska är att det är just skavankerna som är charmen, "själen". Boken är full av handfasta tips och beskrivningar till hur du fixar de finaste detaljerna och fångar stämningen till en rimlig slant."




Kommentarer
Postat av: Synnöve

Vilken bok. vart köpte du den?

2010-05-30 @ 14:41:33
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0