Städning

Hela veckan har jag plågats av en fruktansvärd huvudvärk! Det är så mycket runt mig som händer just nu,så det är väll inte konstigt kanske?

Men jag skall inte gå in på detta!
Ialla fall så vaknade jag utan huvudvärk idag och det känndes så otroligt befriande!

Städning!!! Ibland älskar jag att städa och ibland så hatar jag det!Och idag när jag vaknade så satte jag faktiskt fart på städdagen.
Det gick bra men herregud att det tar ca 5timmar att städa bara övervåningen!

Då undrar säker folk? Hur skitigt har ni det hemma? Men jag kan inte säga att vi har det skitigt!!! Men rörigt har vi,en massa saker som ligger på ställen som det absolut inte ska!!

Och det tar en evig tid att se till att alla saker ligger där dom skall,och det roligaste med detta är:

ATT DET TAR CA 10MINUTER MED ALLA BARNEN HEMMA,ATT FÅ TILLBAKA RÖRIGHETEN SOM JAG HAR KÄMPAT MED!

Men nu sitter jag själv och alla barnen är ute,Thomas sover och jag njuter av mitt fina,inte röriga,och rena HEM!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0