Tradera

Många saker som jag har gjort lägger jag ut på Tradera! Nu hade jag 13 saker ute och 9 utav dom är sålda!Så sjukt roligt att det finns andra som uppskattar det man gör!

Men nu gäller det att jag sätter mig i lugn och ro och börjar jobba på flera!För jag har bokat loppis på Arlanda den 30 Okt och tänker sälja mina saker som jag har gjort,men även en hel del massa annat! Och saker det har jag både kläder,skor,prynadssaker och även häst saker i mängder,så jag hoppas att jag får så mycket som möjligt sålt?

Om du har mycket som du själv vill sälja? Starta ett eget konto och sälj dina saker! GÅ IN HÄR!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kan ju få med några av mina kläder som jag vill sälja till loppisen också!!

2010-10-09 @ 04:07:20
URL: http://kaxxig.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hästsaker säger du....

Har du möjligen ett par jodphurs i storlek 40 att sälja...

Jag letar hihi.

Kramen.

2010-10-09 @ 09:20:19
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0