Resor

Här hemma så pratas det bara om resor....inte för mig men två utav mina döttrar skall åka om några dagar!Amanda åker till Turkiet och Alida åker till Tunisien!Med sina pojvänner!Kul för dom tycker jag även om jag tycker att vårat väder här hemma har varit bra så är det skönt att se något annat!

Alida var på språkresa i England tre veckor så hon har haft en underbar sommar,Amanda har varit duktig och jobbat hela sommaren så hon är värd lite semester!

Jag har varit ca 6gånger i Turkiet och 5 gånger i Tunisien,även om det var ca 20år sedan jag var i Tunisien så kommer jag ihåg att jag älskade det landet.....ja förutom maten då!
Skall bli jätte kul att se vad Alida och Stoffe tycker om landet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0