Pyssel tips

Ibland så kan man få sina ideer,även om det inte var jag som kom på detta utan jag har sett det i en blogg för ett tag sedan!
Vill kunna spara på alla ideer som jag hittar i tidningar,bloggar,nätet eller mina egna ideer!Men herregud var skall man göra utav allt?

Finns det någon som har något tips hur man kan spara ideer utan att det tar för mycket plats,får gärna informera mig om det?

Ialla fall ett billigt tips som man enkelt kan göra och ge bort eller behålla den själv kanske?

En tom glas burk som inte är så stor,tändsticksaskar,klister,och någon snyggt klistermärke.



Sen klipper du av plånet på tändsticksplånet på båda sidorna och tejpar på baksidan.limma på baksidan av locket och sätt dit plånet.
Jag tog ett ganska kraftigt klister för att det skall hålla att tända tändstickorna på det.
Och sen limmar du eller klistrar på något snyggt på burken och lägger i tändstickorna i burken.





Sen är den klar och den kan ju vara lite finare att ha stående på ett bord istället för en tändsticksask!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag säljer MASSOR av NYA/OANVÄNDA kläder på min blogg.

Bland annat festklänningar, skor, toppar och en baseballjacka och en snygg svart höst/vårjacka.

Spana gärna in min bloppis, du kanske hittar något just för dig? :)

Direktlänk:

http://emzaans.blogg.se/2011/january/saljes-massor-garderobsrensning.html



Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt! :)

2011-01-19 @ 21:14:31
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: pia

Vilken bra idé! Mycket snyggare än en tändsticksask :)

2011-01-23 @ 13:21:54
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0