Lista :)

ALLMÄNT:

Namn:MarieLouise men kallas Millan
Piercingar: I öronen
Tatueringar:Ja i nacken
Längd: 1.67-68?
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkhårig med ganska mycket grått
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja nästan varje dag!.
Tänker du på självmord: Ja det gör jag,vi har haft det ganska nära oss..
Vilket shampoo använder du: Det som finns efter mina döttrar duchat. 
Vilken parfym använder du: Clean
Vad är du rädd för: För att barnen skall må dåligt 
Gillar du att tvätta: Ja det gör jag ,men när man har tvättat sex maskiner varje dag så börjar man tröttna.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej. men jag älskade det som barn

SENASTE:

Film du hyrde: Minns inte.
Film du köpte: Lost
Låten du lyssnade på: Kan inte tala om det här..
Låten du hade på hjärnan: ?
Låten du laddade ner: Har inte laddat ner någon på länge
Personen du ringde: Alida
TV program du tittade på: Big Brother..
Personen du tänkte på: Min pappa
Bok du läste: Kommer inte ihåg,så länge sedan är det
Personen du fick mail av: Något spamm
Personen du fick brev av: Får så många räkningar så jag kommer inte ihåg
Personen du fick sms av: Alida
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HELA familjen.. hmm. Var ett tag sedan.

FAVORIT:

Mat: Olika..
Låt: ville ju inte tala om det.
Sak att göra: Hundar,inredning,promenader
Sport:promenader
Dryck: Vatten
Kläder: Klänningar och tunikor
Film: rysare
Bil: nix

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Städat,promenerat och tittat på film
Var det kul: Ja rätt så.. :)
Hur tidigt stiger du upp: Veckorna kl 0700
Gillar du att slåss: åhnej.
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Oftast
Vad är du allergisk mot: vet inte om jag är det längre?men var när jag var arn
Var har du ont: Just nu benen
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Näe.
Favoritserie: solsidan är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0