Rum och Trädgård

Igår så blev det en tripp till Kista för att gå på RUM OCH TRÄDGÅRDSMÄSSAN,Angelica,jag och Thomas åkte dit och där mötte vi upp Tommy och Sussie!

Och herregud man skulle vara miljonär för att köpa allt det som jag ville ha,både blommor,kläder,inredning,krukor ja en hel massa saker!



Så vackra bordsdukningar



Även en massa olika fågelholkar,en del var virkade,ja en massa annorlunda holkar!





Själv spar jag mina konservburkar och lägger ut dom för jag vill ha dom rostiga!



Ljuvlig lampa!



Och titta vad jag hittade..Systrarna Söta som fanns i Bålsta med inredning och ett cafe,Dom har alltid helt underbara saker till salu!
Tyvärr fick underbara Katarina inte hyra huset för kommunen längre och fick lägga ner!
Det var sorg den dagen kan jag lova!
Lycka till Katarina!!!

Vi har lite mera bilder som jag kanske lägger in senare?
Men jag rekommenderar verkligen denna mässa nästa år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0