Huvudvärk

Idag så har jag klippt gräset och sprungit in och ut hela dagen i princip.det är så här jag gör när jag blir stressad då blir inget gjort i stället! Och jag får en jätte kraftig stress huvudvärk!

Amanda fyller år idag hipp hipp hurra!

Så idag har Angelica gjort i ordning Amandas älsklings mat och det är mamma scans köttbullar med potatismos (pulvermos) ja man kan ju inte säga att hon är någon gourme i alla fall!
Sen älskar hon Jordgubbar så det var vi och inhandlade!

Vi har handlat en massa saker till Angelicas Examen men är inte klar ännu för jag kommer på en massa saker som jag har glömt! det är ju bra med ett normalt minne och inte lika kort som mitt!

Ja nu skall Angelica och Amanda öppna presenter! hon fick öppna ett paket i morse och det var en röd adidas jacka!
och hon blev jätte glad!


Fast hennes var röd!

Ja nu kommer Alida i från fotbollen så skall dom öppna Amandas paket!

Se you later!!!





Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Du får gratta dottern på födelsedagen!

Hoppas hon får en underbar dag idag!

2008-06-04 @ 15:14:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: annette

Alltid kul med födelsedagar, ha en bra fortsättning.



Kram //annette

2008-06-04 @ 19:16:50
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0