Inte!

Hallo ville bara tala om att någon läpp OPERATION har hon inte gjort! ja hon har sprutat restylan i läpparna och du som tror att du vet allt! Borde veta att det sitter i max 3 månader och det är över 1 år sedan hon gjorde det!!!!

Så på denna bild som är tagen för ca 1månad sen inte finns något kvar i läpparna så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Och det är lite konstigt att alla inte visste om det!

HMHM hur kommer det sig????????????????????????????????

ÅÅÅÅÅÅÅ Vad arg jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annette

Fy sjutton så arg jag blir när läser inläggen som Din Dotter fått på sin blogg, hon måste nog se till att åtminstone lägga in så hon godkänner alla inlägg innan publicering.

Tror tyvärr inte att det slutar annars, har dom kommit igång med trakassier,så brukar det ju bara öka.



Tvi säger jag och önskar att Din dotter får ha sin blogg ifred.

Kram till Er båda!



//annette

2008-06-16 @ 21:39:54
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com
Postat av: Mari

Flickor är rent ut sagt för jävliga på att vara bitchiga. Svenska avundsjukan tror jag det heter. Men de har väl så liten hjärna att det inte får rum mer än elakheter kanske.......

Be henne lägga så hon måste godkänna inläggen först.





Söt dotter du har förstår att "fulingarna" är avis.

Det går ju även spåra via IP-nr kanske är dax för det och sedan hota med anmälan.

2008-06-17 @ 05:55:42
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej o godmorgon! Håller med föregående skrivare du! Dom som håller på så här måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv.....

Dottern din är såå fin!

2008-06-17 @ 07:04:02
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: synne

Stackar Angelica.

När ska de där påhoppen sluta?

Har skrivit till henne nu. För jag får ont av att människor kan vara så sjuka som den som skriver så.

Men jag tror att man kan ta reda på vem det är, genom att kolla ip adresser. Skrev det till henne.

Försök få någon datakunning att hjälpa henne med det.

Tänker på er bägge två.

En bamsekram från mig.

Synne :D

2008-06-17 @ 07:19:51
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Jag tycker också hon ska aktivera kommentargranskaren i sin blogg så slipper det gå ut så mycket skit på nätet.



~Livet i byn

2008-06-17 @ 07:58:36
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: marie

tack....jag läste ditt förra inlägg.

jag förstår inte varför vissa människor alltid ska vara av den kränkande sorten, och ska försöra för andra, mår de så dåligt att andra åxå ska göra det.

hon är så söt tjejen, de är kanske avundsjuk, det brukar oftast vara så.

hoppas att din dotter har is i magen....



nu åker vi..... ha dä bra

2008-06-17 @ 08:39:36
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Tyvärr finn det så många dumma "fjortisar" som tycker det är häftigt att skriva elaka anonyma kommentarer.....kollade för några dagar sedan Linda Rosings blogg och det var det värsta jag jar läst....fattar inte att hon fortsätter blogga.

Jag tror nog hon behöver sätta in en spärr så hon kan godkänna kommentarerna innan dom publiceras....

Jag tycker hon är otroligt söt....

Ha det gott

Margaretha

2008-06-17 @ 09:18:37
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej! fattar inte varför människor ska vara elaka på en blogg.Man har en blogg för att kunna skriva avsig och få synpunkter,inte för att bli trakasserad!!!

så jädrans elakt.Din dotter blir nog tvungen att lösenskydda den,eller i värsta fall byta adress på bloggen och döpa om den och under en tid vara anonym att inte lägga ut foton på sig själv.

Himla svårt att komma med någon bra idé.

Jag hoppas i allafall att det löser sig.

En fråga,du behöver inte svara, vart ska ni resa i Augusti?

Kram // Anna-Carin

2008-06-17 @ 11:05:40
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0