Orber

Jag tog lite kort nu på kvällen när jag skulle möta Alida och på korten ser det ut som orber!

Orb
En sorts ljusfenomen man kan se på kort tagna i närheten av andar. De visar sig som ljusare prickar eller formationer på fotografier. Man kan se dem med blotta ögat ibland. När det är en stor mängd orber samlade kan man förmoda att det är en ande el ett naturväsen som försöker manifestera sig.

Jag vet att jag har tagit kort förut och fått med sådana prickar förut men jag tror att jag skulle så gärna vilja möta eller ha ett spöke så jag tror att jag har hittat orber på mina kort!!!   Men man får tro precis vad man vill! För Thomas bara skrattar åt mig och tror inte så som jag tror!!!







Vad tror ni är det ljus i från blixten eller?


Kommentarer
Postat av: TT

Det finns ju inget som kan reflekteras direkt... hmmm... jag bor ju i ett spökhus så jag tror på orber och annat!

2008-06-19 @ 10:31:31
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Maria Malmgren

det ser ut som skit på linsen :) men vad vet jag:)

2008-06-19 @ 11:23:41
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0