Städning

Nu har jag varit ute på lång promenad i skogen med dogsen,Det är jätte varmt och skönt ute och jag fattar inte att jag har sån värk i kroppen som jag borde inte ha!
Hundarna tycker att det är mycket skönare i skogen där träden gör att det blir skugga ,när vi kom hem så la sig hundarna i soffan och slocknade.

Jag skall börja plocka lite hemma men det tar så mycket emot att jag funderar verkligen om det behövs! Min samtals tant säger att jag har ett stort problem att jag inte kan låta det bli stökigt,pedant har jag blivit kallad både hemma och på mitt senaste jobb!

Men jag tycker inte att jag är det men jag hatar när det blir stökigt och skitigt enligt mig!men hon har försökt att lära mig tänka annorlunda så jag kanske skall tänka så i dag! vi får se!



Kommentarer
Postat av: synne

Försök tänka annorlunda. Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete heter det ju....

Det klarar du..

Kramen Synne :D

2008-06-03 @ 08:57:49
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0