Svart hål!

Varför händer det saker hela tiden som gör att jag sjunker ner? Jag går upp 10 trappsteg och sjunker 20 och det tar aldrig slut på eländet!

Det är inte konstigt att jag får magknip varje gång det ringer!!!!! HATAR TELEFONEN för det känns som det alltid är något tråkigt som har inträffat varje gång den ringer!

Jag tycker livet är så jävla jobbigt ibland och önskar att jag skulle kunna bli frisk och kunna ta saker mycket bättre! Eller lättare!

Men jag vet inte om jag blir det någon gång ? för det känns inte så!!!

Ja... vad ska man säga! Nu är det tomt i huvudet, det här blev inte en bra dag över huvudtaget!


Kommentarer
Postat av: Synne

Godmorgon goaste Millan.

Vet inte vad som hänt nu, med jag kan med säkerhet lova att det blir bättre. Så småningom.

Ge inte upp!

Man måste först nå botten sen går det bara en. UPP!

Jag finns här vet du. Du har min mail.

Kramen på dig.

Synne.

2008-10-17 @ 06:31:32
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Jo, det är jobbigt det där.

Jag tycker också det är jobbigt när telefonen ringer, och för mig är det antagligen p.g.a svåra besked jag fick i telefonen en tid tillbaka plus annat som hänt.

Och livet går upp och ned och är inte alls lätt alla gånger.

Från mitt hjärta jag hoppas du mår bättre snart.

Kram

2008-10-17 @ 21:58:22
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: annette

Hej Millan!

Vill först tacka för Dina goa och rara kommentarer under strulet som börjar att lätta nu, har själv haft sådana perioder Du beskriver med telefonsamtal, hände då att jag gick ut när telefonen ringde, orkade inte att höra signalerna!



Hoppas det lättar för Dej framöver.



STORA Kramen //annette

2008-10-21 @ 19:59:16
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0