Utlottning

Tänkte faktiskt ha e liten utlottning för att fira Viktorias och Daniels bröllop! Var kan inte vara bättre en att lotta ut 3 st ljuskronor?Och två st änglar att tex hänga i fönstret eller på gardinen?Och sist men inte minst en skylt att hänga i trädgården med texten "Vilse i Min trädgård".
Och det enda du skall göra är att ta bilden på priserna och sätt in på din blogg och länka till min sida att det är tävling och kommentera att ni har gjort det! Enkelt eller hur?

Första pris är ljuskronorna
Andra pris är änglar
Tredje pris är skylt "Vilse i min trädgård"




Om du inte vill lägga upp bilden så skriv bara på din blogg och länka till min blogg!

Utlottningen håller på till den 1/7.

Lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0