Busig

Jag har två hundar som är uttråkade nu när det regnar,dom vill inte gå ut och problemet är allra helst med Athena att hon hittar på tokiga saker! Vi var nere och handlade och Alex ringer och frågade vad för tabletter jag hade i väskan?för Athena hade tagit ut alla tabletter och bitit sönder förpakningen!!! Alex sa att det fattades en tablett! men tur att det var den jag hade tagit för hemskaste är att jag tar dom för värk och är riktigt starka tabletter så det var tur att hon inte fick i sig någon!
Sen fick hon tag i ett paket servetter och hade bitit sönder alla servetter. Och nu så går hon bakom tv och börjar bita i sladdarna och drar ut antennen, och om inte det räckte hon fastnar där bakom!!!!

Så nu vill vi ha bra väder så dom kan vara ute och springa av sig lite!


Kommentarer
Postat av: synne

Snacka om att vara busig. Men inte bra att hon biter på allt. Pröva med att gnida in saker med STARK chilisås.....

Hjälpte här på besöksjycken som gnagde sönder löplinan hehe..

2008-07-08 @ 13:49:07
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0