Minneskort

Har suttit och tömt mitt minneskort som jag hade i kameran och det var proppfullt med bilder så det tog ett tag.
Jag behövde det tomt för vi skall fota en massa arbete som vi skall sätta fart med.Men just nu sitter jag och tittar på tv4 och den serien som har gått i ca 35år tror jag och det är Hem till gården!

Nu måste vi sätta fart för Angelica är bara ledig i dag och vi har känns det som en massa saker att göra, bla så måste vi ta oss ner till posten med ett paket till min goa vän i Norge!

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Synne

Hejsan. Är hemma. Inte så pigg men hemma ialla fall.

har gjort inlägg idag om det.

nu ska jag vila mig en stund. mår lite illa.

Hälsa resten.

Kram Synne.

2009-04-28 @ 13:18:38
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: camilla hejdenberg

hej gumman idag har jag och hero gått 5 km på 50 minuter , sen dog han och har sovit i flera timmar.jag har ringt dig men inget svar ...........

2009-04-28 @ 20:05:29
Postat av: camilla hejdenberg

vill bara skicka pussar och kramar

2009-04-28 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0