Slut

Ännu en helg förbi! Thomas har varit iväg på fiske,Amanda har man som vanligt inte sett till på hela helgen!Men hon kommer väll instormande kl 22.00 som vanligt! Alex har faktiskt visat sig här uppe ett litet tag medans han åt sen försvann han ner i grottan igen!
Alida har umgåtts med Emile och killarna hela helgen och det är sååååå skönt att se henne le igen och vara glad och villa vara med oss här ute utan att krypa in till sig! Skönt att vi flyttade henne till fri skolan i Enköping!
Sen har min goa Angelica umgåtts med mig hela helgen! Även fast hon träffade Steffie i Lördags så har hon snällt varit med sin mamma!

Men nu kommer det en Måndag igen!


Kommentarer
Postat av: Synne

För det är måndagsmorgon.

Klockan är 05:40 och det är 4 plusgrader ute.

Mörkt och dimmigt. Det kanske regnar, men det ser jag inte nu.

Tet bubblar i tekokarn och jag ska göra mig några smörgåsar till frukost.

Maken for på jobb vid 04;10 tiden. Så jag är ensam. Men det är skönt på morgnarna. Gillar att sitta en stund för mig själv och bara starta dagen.

Vid 13 tiden ska jag möta granntjejen vid skolbussen. Så då blir det full fart här hemma.

Måste fundera på vad vi ska äta till middag. Maken kommer försöka lägga sig tidigt. Han ska jobba i natt igen....

Där har du min måndag.

Den 21 september-2009.



Kramen till dig och resten.

Synne.



(fått mail?)

2009-09-21 @ 05:44:11
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0