Lördag

Vaknade av att Thomas väckte Angelica kl 7.30 i morse!Dom tokarna ställer klockan för att gå och träna!Knasigt tycker jag!
När dom gett sig iväg så somnade jag om och det var super skönt,jag sov dåligt i natt och min klädställning som står bakom dörren ramlade och Athena skällde och blev livrädd! (har aldrig sett henne så rädd) Så då fick jag flytta alla dessa kläder för att ens ta mig ut genom dörren! Altid något störande moment!!!!

T och A kom hem efter två timmar så då klev jag upp och började med att laga klädställningen,fick tillslut tejpa,en hel rulle gick åt!

Sen åkte vi med till vårat fik som har blivit en vana att åka till varje helg! Systrarna Söta,dom bjuder på en massa goda hembakade kakor och kaffe för en ganska billig peng!
Thomas skulle åka en sväng till Kallhäll och släpte av mig och Angelica,sen satt vi ute i solen och fikade i nästan en timme!

Sen hem och fortsatte med min klädställning och damsugning för att få upp en massa hund hår!!
En jätte mysig Lördags dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0