Middag

Nu har vi kommet hem ifrån våra vänner i Stäket!Och vi har avnjutigt en super god middag och kladdkaka i efterätt!
Lite avundsjuk blir man när man är där för hon har sjukt många snygga saker! Många fina möbler och inrednings prylar!!!

Vill också ha! Gärna ramen som hon har precis köpt på en affär som heter cozy,lite svårt att förklara hur den ser ut och jag har tyvärr ingen bild på den,men om man tar en gammal tavla med en snygg ram och tar bort ramen och tex sprayar den vit.
Sen bygger man en ram och sätter i hyller och sätter på ramen i från tavlan,...... inte vet jag ifall ni fattar?men jag se om jag hittar någon bild!!

Men ialla fall så har vi haft en jätte trevlig Fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0