Sooool

Oj vilket väder vi har haft idag!Solen har varit otroligt varm och det var så himla skönt! Fick upp min målade hylla som jag satte upp på planket vid altan! Tar ett kort någon annan dag!
Sen har min tokiga dotter Alida fått för sig att flytta ner till våran gillesstuga,så sagt och gjort så drog hon ner alla sina saker i från sitt rum här uppe och drog ner till nedervåningen!
Men alla saker som fanns i gillesstugan har hon ställt nere i kontoret! Så nu har jag saker som jag inte vet vad jag skall göra av????

Amanda flyttar in i Alidas gammla rum som nu är om målat i en ljus rosa färg,då får Amanda lite större samt att hon får tv kanaler.
Amandas gammla rum skall vi också måla om så jag får ha ett pysselrum samt att sängen får vara kvar så att det blir ett gästrum!!!

Så nu alla goa vänner så kommer jag få mitt efterlängtande pyssel rum som jag har önskat i flera år!! Jippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0