Auktion

Thomas och jag åkte till en auktion i närheten av Bålsta!Jag var ute efter gammla lakan som jag hade sett att dom sålde i högar på hemsidan!
Ville så gärna ha för att sy lite kuddar,men dom hade tyvärr redan auktionerats ut när vi kom dit.

Men sen såg vi en gungstol som var målad svart,förra helgen så var vi och fikade på systrarna söta,och där fanns en gungstol som Angelica vill ha med hem!

Utropet var 350kr,men ingen ropade så Thomas drog till med 100kr och sen var det en till som ville ha den,men tillslut så fick vi den för 250kr!!!!

Så nu har vi ställt den vid den öppna brasan!

Vi blev jätte,jätte glada!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Så skönt med en gungstol. Det är nått jag haft lust med länge. Men det är svårt att hitta dom.

Visa en bild på skönheten är du snäll så jag åtminstone får njuta av den så hihi.

Kramen Synnöve.

2010-03-29 @ 10:44:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0