Fika

Angelica och Thomas åkte i morse och tränade,jag klev upp och tog tag i tvätten!som alltid ligger i högar.
Sen när dom kom tillbaka så åkte vi ner till Centrum för att inhandla till dagens middag!

Fläskfile med paprika och pasta,gott är det,Thomas gjorde den för ett tag sedan och det var super duper gott!
Sen åkte vi till ett fik som heter Systrarna Söta och ligger i Kalmarsand,två minuter härifrån.
Det är ett jättemysigt hus som hon som äger har renoverat allt i vitt,sen finns det ett rum där hon säljer lite Shabby chic saker och underbara kläder som jag tyvärr inte kommer ihåg märket,men dom är tyvärr jättedyra!

Jag köpte lite mera lavender,en ljuslyckta,två små kors och en svart tyg låda!

Nu sitter vi vid datorn i knät både Angelica,Thomas och jag.Angelica var ute i går så hon blev lite trött och ville vila ett tag innan vi skall sy tyg tuppar som vi skall hänga i riset!
Tänkte att jag sätter in lite bilder senare!

Gå in här om ni vill titta in oss Systrarna Söta.





Ett exempel på vad hon säljer och nu kom jag på vad märket heter:Love forever.


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Det lät skönt med en fika stund.



Saknar ett riktigt fik här. Så där som vi har det i Sverige du vet....



Lavendel doftar så gott. I år ska jag prova med att pklantera i rabetterna...

Kramen igen.

2010-03-21 @ 21:08:39
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0