Hänt

Ni som läser min blogg vet ju att det har hänt en massa tråkiga saker i våran familj,och mest hela tiden elller kanske skall säga VARJE dag!!!

Men nu hoppas jag att det vänder så vi får en underbar Höst tillsammans i våran familj?

Det sista som har hänt är att vi var på Aukten förra veckan,för Angelica var på jobbet och jobbar på Ica i blan annat fiskdisken,och hon började på morgonen och fick plocka fram all fisk i från frysen och lägga fram dom!
Helt plötsligt så svullnade hon upp och fick blåsor på armarna,i ansiktet och mådde allmänt dåligt.
Hon ringde mig och vi fick åka in i ilfart till Akuten och där konstaterade dom att hon var allergisk mot fisk!

Så nu väntar vi på svar ifall hon var allergisk mot fisk eller skaldjur?Och då blir det katastrof för då kan hon inte vara kvar på sitt jobb!!!
Sen passade jag på att också träffa en läkare för jag har gjort illa min häl för ett antal månader sedan,så dom röntgade den och det visade sig att jag hade en spricka i hälen! Undra fasiken att jag har ont i foten och inte kan gå ordentligt!!

Men PEPPAR.PEPPAR ta i trä så kommer det inte hända så mycket mer här..... för nu är det någon annans tur att få flera års otur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0