Hittat

Efter mycket sökande efter videkvistar och inte hittat någon!Vet ju inte vilket träd dom växer på!
Men idag så var vi ute och promenerade i det vackra vädret och vi gick förbi våran station (som jag har gått förbi en massa gånger denna vecka)Och helt plötsligt så står det en massa träd vid kanten och dom var fyllda av vide!!!!

Tyvärr så hade jag inget att knipsa dom med,så jag får gå tillbaka imorgon med en kvin!

Trädet heter Sälg upptäckte jag nu på nätet!!



Hittade bilden på goggle


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Sov du lilla videung...

Visst är det ett vårtecken det där :))

Vacker bild.



Hoppas det är bra med er allihopa.

Kramen Synnöve.

2011-03-20 @ 02:15:33
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0