Lördag

Nu är snart Lördagen slut,och inte har jag gjort något speciellt alls! Jag har städat och tvättat som vanligt,varit ute på promenad med hundarna i solen!Herregud var skönt det var.

Det var så pass varmt att vi kunde ha ytterdörren öppen ganska länge och Athena låg och solade på trappan!
Sen uppsökte vi våran eller rättare sagt min favorit plats grovsopstationen,och det är för att jag älskar våran bytesbod.
Jag lämnade in en atomatisk fil till hundar en helt ny,och sen två påsar med damsugepåsar till en damsugare som vi hade förut.
Men tyvärr så fanns det inte något som jag var intresserad av....men vi får väll samla i hop skräp till nästa helg!



Och nu har vi precis tittat på melodifestivalen och jag slö tittade lite för jag tycker inte att det är melodi låtar som man skall ha på en melodifestival!

Jaja men grattis till Erik Sade

Det var min Lördag!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Godafton Millan.

Skönt att se du är här.

Har varit dålig på att blogga nu ett tag igen.

Måste skärpa mig.



Hade familjen på besök i helgen. Jag fyller år på tisdag så de kom i helgen och vi firade då.

Skönt det.

Annars är allt bra här. Hoppas det är det samma med dig och familjen.

Hör av dig snart.

Kram Synnöve.

2011-03-13 @ 20:32:34
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0