Citronsyra!

Jag har tittat på städ programmet rent hus och där hörde jag att man kunde rengöra toaletterna med citronsyra !men sen kom jag inte i håg hur man skulle göra?ialla fall så köpte jag en påse,jag tänkte att jag får väll kolla igenom programmen igen på datorn så jag vet hur jag skall göra!

Men jag har inget kvar!!! Allt i påsen är borta och Angelica är boven som har ätit upp det? ja ni hörde rätt hur kan människan äta citronsyra som jag hade tänkt andvända för att det skulle fräta bort skiten ur toaletten??????
Hm jag kom på henne nu och vet ni?hon blandar det med socker och äter det hon säger att det blir surt hockey-pulver som finns att köpa!!!
Hur kommer hennes mage att se ut??????

SLUTA ÄT UTAV SYRAN!!!



MEN HERRE GUD NU ÄTER ALIDA DET OCKSÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0