eleven.se

Nu har jag beställt lite saker i från eleven.se,och där brukar jag köpa parfymen clean i olika lukter den är helt underbar och lite billigare än på vanliga affärer,sen beställer jag en body lotion Aquolina Body Milk som också finns i en massa lukter och jag beställde bla lukten citronmaräng! och vanilj-muffins så jag kommer väll lukta som en karamell!!!!

Så i morgon skall jag ¨gå ner till ica och hämta paketet!


Clean Fresh Laundry Eau de Parfum
Tar kort på sakerna i morgon och lägger in!

Kommentarer
Postat av: alegni

jag får numera migrän av starka dofter o kan inte alls använda parfymer längre. tråkigt!

2008-04-24 @ 18:45:47
URL: http://alegniinoffice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0