Tips

Vi är sex personer i detta hem +två hundar jag är så otroligt trött på att tvätta alla dessa kläder och ALLA dessa handukar! när sex personer dushar varje dag och slänger sin handuk i tvätt korgen efter att ha använt dom en enda gång så börjar jag tröttna på att tvättkorgen är propp full varje dag så kom jag på något!!!

Jag skrev på klädnypor namnen på alla även hundarna så när man har använt sin handuk så sätter man på sitt namn och man kan ha handuken i alla fall två dagar!!!     SMART VA?

image470


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Fantastiskt bra idé!!! Det är samma läge här och då har jag bara två barn och en man :) Tack för kommentaren på min blogg!

2008-04-17 @ 21:25:59
URL: http://annadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0