Buzzador

Idag har jag fått mitt paket i från buzzador! Med en massa hundmat i från Pedigree (better by nature) och tandstens ben!
Det luktade jätte gott när jag öppnade det,lite rökt bacon.
Athena ville gärna ha ett ben och hon åt faktiskt upp all mat också men Freja ville inte smaka men hon är så kräsen.


Man ser Athenas rumpa.

Pedigree® Better by Nature Junior som innehåller alla de näringsämnen, vitaminer & mineraler som ger din valp en naturlig och sund start i livet - utan färgämnen och smaktillsatser


Kommentarer
Postat av: Mammanna

Fick en provpåse till min jycke, hon älskar det, så jag köper nog en påse och blandar med det andra fodret hon får..

2008-08-27 @ 20:49:56
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0