Fest dag!

I dag har det varit den årliga fest dagen i vårat centrum med en massa stånd som sålde en hel del olika saker som tex väskor,porslin,kläder,hantverk mm och på denna dagen har företagarna i våran kommun chans att ställa ut och visa att dom finns! Sen var det en massa artister som spelade och på kvällen är det öl tält och rockband som spelar,ja det är iallafall en hel del att se och göra!


Sussie Tapper

Sen hittade jag kuddar som jag har tittat på och som jag  verkligen velat köpa men dom jag har sett kommer i från märket Lexington och tyvärr alldeles för dyra för mig,men jag hittade kuddar som liknade dom ganska precis men dessa kostade bara hundra kronor st!

FYND!

 


Vad tycker ni är dom snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0