Hemma

nu är vi hemma i gen efter ett par timmar på ikea,jag fick tag i det rosa överdraget så det skall sättas på och invigas! sen hittade vi lite små saker som vi inte behövde egentli men alltid bra att ha grejor!,men en del stora saker blev det ett rosa litet bord in till Angelicas rum en, rosa lampa och en röd matta till hallen! Tänkte fota dom senare så ni får se! Men jag känner mig helt slut nu och vi skulle åka därifrån precis när det regnade som mest så dygn sur blev jag för jag hade hål i mina skor!

Kommentarer
Postat av: annette

Tycker jag känner detta med att vara "slut" efter en tur till Ikea, men Ni verkar ha hittat lite bra grejor i alla fall;)

Skall bli trevligt att se senare.



Ha nu en skön fredagskväll!



Kram //annette

2008-08-22 @ 18:04:05
URL: http://anesas-bildblogg.bloggspot.com
Postat av: synne

Hej där.

Är tillbaka med ny fläkt i datorn.

Grattis till din utmärkelse.

Jag har fått den jag med. Det är kul att vara uppskattad.

Hoppas du fann det du skulle på IKEA. Vi var där en sväng idag.

kommer på bild det med hehe....

Nu ska jag natta.

Kramen på dig.

Synne.

2008-08-23 @ 22:57:44
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0