Photoshop

Håller på att lära mig photoshop men herregud vad svårt det värsta är att man fastnar och kan sitta i timmar och glömma bort tiden!

Men jag försöker öva och öva!

Men Amanda har hållt på med det ett tag så hon är duktigare en jag sen har jag ju inget minne! Det märks sen jag blev sjuk men värst var det för något år sedan! men har lite svårt med minnet i mellan åt!
För så fort jag sett hur man gör och skall göra själv så HAR jag glömt hela j..............skiten och det är verkligen frustrerande!!!



Denna bild höll jag på med i ca 2timmar! Är det klokt eller?






Och dom har Amanda gjort!
Och fort gick det på 1timme 4 kort!


Kommentarer
Postat av: synne

Hej där.

Har dåligt minne jag med. Tror vi ganska lika där hehe...

Fina bilder blev det ialla fall.

Kram till er alla från mig.

Synne.

2008-08-15 @ 12:06:18
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0