Nytt år!

Om en dag så går vi in i ett nytt år! Och jag hoppas att detta år kommer att med föra lite lycka! men det vet vi att så är inte fallet! Jag har önskat ett bättre år i ca 5år nu men jag är väl en som är född med fruktansvärd otur!!!!

Jag kommer i håg när jag jobbade så sa min chef Annika att nu kommer det bli ett bättre årvarje nyår men inte sa nicke blev så mycket bättre utan jag tycker att varje år som går så har det blivit VÄRRE år efter år!!!

Idag så blir det handling och systemet om man kommer in vill säga! Vi får våra bästa vänner med barn på middag och mina barn med sina flick och pojvänner skall vara hemma så de blir verkligen fullt hus!

Funderar på att ta bort julgranen för vi måste ta in ett bord till?
Lika bra att fråga barnen först!!!!

Oj nu bråkar hundarna så jag måste gå den lilla är en riktig pms kärring!


ÅTER KOMMER SEN!




Kommentarer
Postat av: Synne

Hoho.....

Hoppas du mår bättre idag.

Att värken inte är lika ihållande.

Inte klokt att försäkringskassan inte förstår....

Jag blir ledsen på dina vägnar.



Hoppas du han dela de små liven åt innan de satte tänderna i varandra.



Låter somdet blir en bra kväll, eller är det i morgon de kommer?

Här blir det maken och jag.

Sänder nu miljoner med nyårstankar till er.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år.

Storkramen till hela gänget från nabolandet.



GOTT NYTT ÅR på er.

Synne.

2008-12-30 @ 18:21:26
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Hoppas din tur vänder i det år som kommer nu och att du får må bättre.

Och att du har en fin kväll och önskar dig ett

Gott Nytt År



2008-12-31 @ 23:18:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0