Ungdomar

Ungdomar eller kanske skall säga barn måste ju ha så jäkla tråkigt nu för tiden eller???? I måndags kväll hade vi och hela våran gata ställt ut soptunnorna för våran sophämtning brukar vara på tisd morgonen, men sent på kvällen skulle jag gå ut med hundarna och vad ser jag våran och fyra grannars soptunnor ligger omkull välta? ja det var bara att börja plocka sopor, sen dagen efter så kom alldrig sopgubbarna utan den stod kvar och vid 15.30 skulle jag igen gå ut igen med hundarna och då hör jag nerifrån gatan ungar som skriker och det låter som någon puttar ner soptunnorna igen!!! helt plötsigt kommer det tre killar var av den ena har Alida som klasskamrat springande och våran granne efter då har dom sparkat ner sopkärlen igen dom han tack o lov inte med våran igen. men grannen hann i kapp dessa ungar och dom lovade att inte göra det igen!!!!??? sen ringde Alida till killen hon kände och skällde ut han efter noter, men min undran är bara??? har man som ung i dag inget annat för sig???
tycker samtidigt synd om dom för när jag var ung fanns i alla fall en ungdomsgård man kunde gå till men dessa
barn har inget???image173

Kommentarer
Postat av: Jennie

låter som dem e rejält uttråkade..

2008-02-15 @ 21:29:10
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: evelina

tack!!

vilke jävla nötter! vad är såna saker bra för egentligen?

2008-02-15 @ 21:30:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0