änglavakt

oj vilken tur en del har, jag tror ju som nästan alla i min närhet vet är att tror på andar och änglar och jag tror ju att min pappa som är död sen 1987 är mina barns skyddsängel, ialla fall efter allt som har hänt med min yngsta dotter alida som har haft ett antal olyckor av olika slag!
Det är det jag tror hände en kompis dotter som var på väg hem i från åre och fick sladd på bilen och bilen voltade två gånger och lyckligt vis klarade sig alla tack och lov!

Tierp. 19.30: En personbil får sladd och voltar på E 4 mellan Mehedeby och Tierp. Fyra personer till sjukhus.
detta stod om olyckan i aftonbladet!!!

guardian_angel3.jpg (45114 bytes)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars Stephanie , tur att hon klarade sig av ren Tur! :)
aiight!:P

2008-01-05 @ 01:23:43
URL: http://amandanorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0