Badat

Fy vad tråkigt jag tycker att det är just nu! Solen är hur skön som helst  men jag kan inte riktigt njuta av det pga värken.
Skulle ge vad som helst för att få vara smärt fri en enda dag! Tycker att jag inte ser något possitivt alls just nu pga av lite olija orsaker!!!!

Men men Amanda och Alida har i alla fall badat hela dagen och Thomas har målat källarfönstren,Angelica jobbar och Alex jobbar och är hemma oss söta Linda hela veckan.
Sjuk att jag faktiskt längtar efter Alex det är så sällan jag ser honom nu!!!!

Hoppas att alla mina läsare kan njuta av värmen?




Kommentarer
Postat av: synne

Hej du.

Här är det varmt som attan med.

I solen på verandan var det 40,2 plus igår.

Hundarna och vi höll oss inne eller i skuggan hela dagen.

Visst är det konstigt.

Hoppas att du mår bra ialla fall.

Kramen vännen.

Synne.

2008-07-25 @ 06:10:52
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka härliga badbilder!

2008-07-25 @ 07:24:30
URL: http://junitjejen.se
Postat av: annette

Hejsan Millan!

Vill först säga att det är ömsesidigt, jag gillar också Dina avtryck i min blogg, väldigt tråkigt att höra om Din värk, ibland tror ju vi som inte har dessa krämpor att det skall vara bättre när det är varmt, men jag jobbar ju i vården och träffar många patienter med olika typer av värk och har nu lärt mej att så är inte alls fallet, det kan t.om ibland var tvärtom och det gör mej så bedrövad att Du skall behöva ha det så här, för värk tar så mycket energi från livet i övrigt, energi som vi förskonade kan använda till så mycket annat.

Stora Kramen//annette

2008-07-25 @ 17:34:12
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0