Hetsjakt

Läser om jakten på sjukskrivna personer! Och alla ändringar i försäkringen oss försäkringskassan som kommer att göra så att fler personer hamnar oss sociala. Jag har varit sjukskriven i 4år snart och under dessa fyra åren har jag bytt läkare fem gånger,pykologer tre gånger+ haft ett enda möte med försäkringskassan och arbetsgivaren, under det mötet lovade försäkringskassan att höra av sig om ett nytt möte inom 6 månader. Tror ni att dom gjorde det? Nä även om läkaren på läkarintygen har skrivit att vi vill ha ett avstämmningsmöte och den ena läkaren ringt till fk och fick tag i någon som sa att deras försäkringskasse läkaren inte tyckte det var någon mening att ha mötet ännu? Min tredje pykolog sa att hon alldrig hade haft en patient som ville ha kontakt med försäkringskassan!!!!! Jag vill bara ha lite framförhållning pga av jag mår som en tunna skit när jag inte får veta vad som händer! Jag har tappat kontakten med min arbetsplats pga personerna som jag pratde med har dom alla slutat!

Jag skulle vilja börja jobba men min kropp säger nej! Försäkringskassan förstår inte hur mycket som man förlorar på att vara sjukskriven,dom tror att man har semester! Nä dom skulle bara veta hur det är att ha barn som har sett sin mamma ifrån att varit en person med tusen saker igång krymper i hop till ett kolli, under dom första åren sov jag nästan dygnet runt och sov jag inte så grät jag!!! Och alla dom gånger man inte kom i håg något,ältade samma fråga om och om igen.Och man förlorar kontakten med sina vänner pga orken,man skiter i hur man ser ut ,kan inte passa tider mmm

Så ingen kan komma att säga att jag tycker att det är skönt att vara hemma och inte vågar eller orka ta sig själv någonstans!

Nä tänk om alla som tror att alla sjukskriva fuskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0