Tonårsförälder

Fy fasiken vad jobbigt det är att vara tonårsmamma! jag har riktigt ruttnat på det och funderar verkligen på att säga upp mig!

Varför förstod jag inte att det skulle vara så sjukt jobbigt,kunde ingen ha varnat mig innan man skaffar fyra st! Varför kunde det inte ha räckt med en valp????

Inte att jag ångrar mina barn!för jag älskar dom så mycket att jag gör allt för dom!!!! Men jag fattar inte hur man ska orka,nu har jag averkat två som är vuxna men herregud jag har två till! Kom gärna med förslag vad man gör utav stökig tonåring????


Kommentarer
Postat av: annette

Jag är väl inte den rätte att svara på det, var en riktigt jobbig tonåring, provade allt sprit, rökning och "pojkar" väldigt tidigt, men vid 18-års åldern hade jag väl prövat färdigt på något sätt.

Var väl lite knepig egentligen när jag tänker efter, levde rullan på fritiden, skötte skola senare arbete klanderfritt, ingen hemma märkte så mycket.

Var lite skillnad då tror jag för vi tog ansvar för varandra, inte som idag att man överger en kompis som druckit lite för mycket.

Kan väl säga att en del av mina tonårskompisar har det inte gått så bra för, men dom flesta av oss är idag "helt vanliga" med bra utbildningar och arbeten så för det mesta går det bra!!

Kram på Dig, och hoppas Dina tonåringar låter Dej få en bra och lugn Helg!



//annette

2008-07-11 @ 19:01:34
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com
Postat av: Sonen

Elchockshalsband`?

ANti-dep. tabletter

Valium

cyklon B

se till att de alltid är bakis?`:P funkar på mig:D hahaha

SE till att de skaffar pojkvänner de kan ha hemma :P så får de hålla lite koll på¨tjejerna, och dessutom så kan man ju skrämma pojkarna med att slå dem om de inte passar dem....

Lite förslag iaf :P eller så får vi helt enkelt ta bort de privilegier de har....

2008-07-11 @ 19:49:05
Postat av: malinns

Jag håller fullständigt med dej. Jag har tre tonårsdöttrar och det är ett evigt tassande på minfält. Jag älskar mina barn med de kan verkligen suga musten ur en ibland.

2008-07-21 @ 14:37:14
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0