Eleven

Skall visa mina saker som jag köpt på eleven:


O-GLOW's revolutionerande formula ger dina kinder en otroligt härlig rodnad, oavsett din hudton. Det är den första intuitiva rougen som reagerar med din hud för att ge dina kinder den exakta färgen när du rodnar, helt naturligt på endast några sekunder. O-GLOW fungerar på alla hudtoner, från den ljusaste till den mörkaste, för att ge dig en naturlig, underbar glöd. När den appliceras så aktiverar din hud den energigivande Goji Berry-C ComplexTM som skapar en mikrocirkulations-effekt som ger en naturlig, rosig nyans till dina kinder - och den håller hela dagen!

Denna revolutionerande silikonbaserade genomskinliga rouge fungerar på alla hudtoner och är mikrocirkulerande och energigivande åt din hud för att se till att dina kinder får en naturlig, underbar rodnad. O-GLOW innehåller det unika Goji Berry-C ComplexTM och är fylld med antioxidanter som vitamin C, granatäpplefrö-olja & marina plankton som är tillsatta för att ge extra hälsosamma fördelar till din hud. Den ser helt naturlig ut, innehåller inga konserveringsmedel och är parfymfri. Den glider på enkelt för en fräsch, hälsosam, glödande rodnad som ser helt naturlig ut.

image406

Provade och det var helt underbart bra!!!!

och detta köpte jag också

image407

Älskar alla clean parfymerna!

och denna som luktar ljuvligt och man blir jätte mjuk och len


image408

Gå in här så får du se på en massa som man vill ha?
var tog alla mina miljoner vägen????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0