God gärning!

Jag är ute och går mycket med mina hundar och där vi bor så vet inte jag i fall kommunen städar? men det är jätte mycket folk som går och springer på och är ute med sina hundar på våran grusväg,så nu har jag gått och retat mig på allt detta skräp som ligger så jag tog en påse och började plocka och hittade tex en väska,smällare,tupperwerburkar,uppskurna öl burkar och sprejflaskor och en massa annat skit och papper så nu känner jag mig duktig och hur fint blev det inte?



I allt skit så hittar jag tussilagon konstigt i går såg jag inga så jag tror att dom måste ha kommit i dag! men fint är
det!
image377

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Oj vad ambitiöst, vad duktig du är! Ha en bra långfredag!

2008-03-21 @ 18:13:31
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0