Idoler

När jag var ung var jag besatt av gruppen Abba och Sweet och älskade dom och läste allt jag kom över.  Det var nog i klass 4 som jag började bli besatt i mina idoler, men jag vet att min Mamma tyckte att det var fruktansvärd musik som jag spelade! Och det är ungefär lika hemskt som jag tycker att det är med den musiken dom spelar! jag får jätte huvudvärk utav den, men jag har väll blivit gammal??????

Men nu har jag fått en idol igen!  Ja det är ingen som spelar musik eller sjunger utan ett medium! JA ni hörde rätt jag har blivit besatt i Terry Evans tycker att han är såååååååååååååååå bra!!!!
Jag skulle så gärna vilja åka på någon kurs som han har!!!!

Kolla här!            


image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0